среда, 4 апреля 2018 г.

Профілактика замість лікування.



Моє покоління у дитячому садочку щодня отримувало безоплатну ложку рибячого жиру. Не впевнений, що це всім подобалось, але в цілому ми терпіли і тримались, а наші батьки цей захід радо вітали (хоча їх ніхто і не питав). Цією ложкою нас не лікували і не рятували, але попереджували можливі негаразди зі здоровям. Медицина тоді була, хоч і безкоштовна, але слабенька, - ще гірше нинішньої. Разом з батьками і лікарями, ми займалися про-фі-лак-ти-кою і хворіли менше.
Моє питання до мам, тат, бабусь, дідусів тієї малечі 2-5 років, що відвідують нинішні дошкільні навчальні заклади (ДНЗ): ви згодні, аби ваші улюблені малюки отримували щоденні профілактично-лікувальні домішки до їжі (іноді їх називають біологічно активними добавками (БАД). Безкоштовно! Це можуть бути вітаміни, мікроелементи, мінерали, амінокіслоти і т. і. Головне їхнє призначення – профілактика, балансування, гармонізація всіх систем організму. А як ні, то наведіть заперечення, до яких я поставлюсь уважно.
За всі ДНЗ України я не ручаюсь, бо відповідного закону поки що ми не маємо, але стосовно конкретно вашому ДНЗ, коли він у Дніпрі, я маю надію допомогти, принаймні, відповідний проект для бюджету-19 нашого міста, готую. Коли настане час, я попрошу його підтримати, а поки що вивчаю ваш настрій, і це для мене важливо. Дуже дякую, любі.

Комментариев нет: