Доброго дня, Сергію!
Хочу поділитись своїм досвідом оформлення податкової знижки.
На початку року я отримав від АЦПО виписку, в якій було
зазначено сумму коштів, що буди перераховані мною в НПФ.
Звернувшись в податкову інспекцію з заповненою декларацією, договором з НПФ, випискою та довідкою про доходи мені було відмовлено в прийнятті документів. Основною причиною було
те, що виписка згідно податкового кодексу не являється
підтверджуючим документом, тому необхідні квитанції про перерахування коштів.
От з квитанціями в мене й виникла проблема.
Перерахування коштів відбувалось за допомогою посилання
«Внески он-лайн» на сайті АЦПО -www.acpo.com.ua. В посиланні зазначено, що перерахування коштів відбувається через
Приватбанк, з комісією 2,75%.
Тут і починається саме цікаве. Звернувшись в Приватбанк я
отримав квитанцію про списання коштів в розмірі (для
прикладу) 100 грн та інформацію про те, що комісія з мене не утримувалась. Але на рахунок надійшло лише 97,25 грн (100
грн — 2,75%).
Розбираючись далі виявилась наступна схема роботи —
Приватбанк списує з мене кошти без комісії й перераховує їх
на свою систему он-лайн платежів LiqPay й лише потім кошти
попадають в НПФ. Я звернувся на www.liqpay.ua з щодо
квитанцій на мої платежі. Вони їх видали, але без урахування комісії (знову на 100 грн), пояснюючи це тим, що згідно їх правил комісія не вказується.
Це і було проблемою, так як сума в квитанціях була більшою за суму фактичного надходження. Я звернувся за допомогою до АЦПО. ВЕЛИКА ПОДЯКА менеджеру Тамілі Лях, яка займалась вирішенням моєї проблеми. LiqPay їй також відмовила, як вихід я отримав квитанції про зарахування коштів від Укрсиббанку, в якому розміщений рахунок НПФ.
Й лише тоді в мене прийняли документи в податковій.
Як висновок з викладеного вище — я не рекомендую не використовувати посилання«Внески он-лайн» на сайті
АЦПО -www.acpo.com.ua до того часу,
Добридень, Андрію.
Ви все правильно вчинили, а ваш перший шлях виявився
хибним. Я так розумію, що свого часу, АЦПО не порозумівся з
ПБ, - сподіваюсь, буде наука і для нього.
Я теж поділюся своїм досвідом:
1. Внески до НПФ «Соціальний стандарт» роблю через
банк-зберігач «Піреус», а до НПФ «ОТП Пенсія», - через
ОТП банк, з тієї ж фінансової групи, що і КУА «ОТП Капітал».
Хоча банк-зберігач зовсім інший (УкрСибБанк), але з ним
вирішив всі питання хтось з НПФ «ОТП Пенсія». Він виявився
більш спритним, - дякуємо йому.
2. Внески до інших НПФ, що обслуговуються АПФ
«АЦПО», роблю он-лайн з "Приват-24". Комісія банку у всіх
питаннях, практично, на будь-яку суму (принаймні. До
2 000 гривень) складає 3 гривні. Вважаю її сприйнятною.
3. Крім того, будь-які внески безоплатно робить банк
«Монобанк», але він доступний лише власникам Смартфонів.
Передивляючи пенсійні внески своїх друзів, я теж звернув
увагу на дивні (не круглі) суми. Ще раз хочу публічно
попередити не лише власних друзів, а всіх вкладників наших
фондів, щоби більше не використовували цей сумнівний сервіс.
А вам, Андрію, за пильність, - подяка від всіх вкладників НПФ.
Служба фінансування Le_Meridian вийшла за рамки їхніх вимог, щоб допомогти мені отримати кредит, який я використовував, щоб розширити свій аптечний бізнес. Вони були дружніми, професійними та абсолютними дорогоцінними каменями, з якими можна працювати. Email..lfdsloans@lemeridianfds.com Або lfdsloans@outlook.com.WhatsApp ... + 19893943740.
ОтветитьУдалить