четверг, 4 июня 2015 г.

Найважливіше (найцінніше) в нашому житті - це... .



На днях, я написав матеріал «Куди вкладати гроші під час кризи» http://pensioneriya.blogspot.com/2015/06/blog-post.html і розмістив його на деяких ресурсах в Інтернеті. 

Мова йшла про те, що життєві ресурси людини (я нарахував їх вісім) пов’язані між собою енерго-інформаційними потоками і складають єдину систему на кшталт годинникового механізму з безліччю коліщаток. Для управління ресурсами (а по суті – своїм життям) треба створювати і підтримувати будь-які потоки (грошові, в тому числі).

В дискусії, що розгорнулась на Мінфіні http://minfin.com.ua/blogs/uainvestor/70978/#com2594646,  прозвучав тезис, що метою інвестування (управління) мають бути гроші. Тоді я нагадав про недавнє опитування СОЦИС http://www.ukrinform.ua/ukr/news/2059668, стосовно цінностей, що сповідують українці у порівнянні з народами інших європейських країн. 

Влада і багатство, за результатами цього опитування опинилась на восьмому місці з десяти. «Це – брехня», - написав мій співрозмовник. Тоді я запропонував провести власне опитування серед читачів (хай і не надто коректне, як для соціології). Наразі, пропоную взяти в ньому участь. Принагідно, і про себе щось новеньке дізнаємось.
Цінності треба пояснити, тому на початку статті я наводжу формулювання СОЦИСу.

Кожній цінності можна присвоїти бал, але ми  зробимо простіше: просто розташуємо їх у порядку зменшення пріоритету (від великого до маленького).
Нижче – мій список з моїм варіантом визначень. Ви копіюйте, міняйте місцями і складайте  у коментарях свій. Можна - з власними уточнюючими визначеннями. Потім обговоримо.

1.     Універсалізм ( єдність і Божа воля).
2.     Досягнення (власний розвиток)
3.     Традиції (бережне ставлення до предків і минулого)
4.     Самостійність (власна воля)
5.     Безпека (поміркованість)
6.     Влада-багатство (матеріальні можливості)
7.     Доброзичливість (допомога)
8.     Конформізм (мудрість)
9.     Ризик-новизна (розкутість)
10.                        Гедонізм (комфорт)


Я дещо поспішаю, складаючи цей список, але думаю, що так краще (більш спонтанно – більш інтуїтивно). Тож, і ви особливо не роздумуйте.

Комментариев нет: