среда, 12 ноября 2014 г.

Світогляд і мотивація: українське - для українців.

 

Є багато речей, з яких складаються мої погляди на життя і будується впевненість в майбутньому. 

Наприклад, я люблю Україну і вірю в її, ще за мого життя, відродження. 
Я знаю, що світом правлять не політики, не гроші і не інформація, а любов, яка все перемагає. 
Ще я переконаний в неминучості старості, але не переживаю, а готуюся до неї вже зараз. 
Я також знайомий з фінансовою системою і технологіями руху грошей.

Ось чому я вибираю систему українських НПФ (недержавних пенсійних фондів), які поділяють мою філософію і моє ставлення до життя. 
Вони теж будують свою роботу на вірі в Україну та підготовку до старості. 
Вони теж підтримують права власності і засновують свої розрахунки на його непорушності. 
Тому, вони не грають грошима, а строго і методично набувають у власність своїх учасників активи, здатні, як рости в ціні, так і приносити регулярний дохід.
Вони повільно запрягають і так само повільно їдуть. Але вони не зупиняються і не порушують правила руху. 

Це означає, що разом з ними, я теж зможу досягти своїх цілей.
 В даному випадку, вони прості: створити пенсійні накопичення, здатні фінансово забезпечити мою старість і стати основою сімейного капіталу для моїх дітей і онуків.
 Всі необхідні для цього інструменти і технології вже є. Вони дружні до людей, лояльні до фінансових ринків, підтримані державою, націлені на розвиток.


Хочете приєднатися і розвиватися разом зі мною? 
Запитайте, як це зробити.

Комментариев нет: