суббота, 12 сентября 2015 г.

НПФ для багатих.


Бідну людину, НПФ, можливо, не зробить  багатою, але  врятувати її від бідності у пенсійному віці, він здетен. Людина небідна – то інша справа.

У людей фінансово грамотних, обізнаних на різноманітних інвестиційних інструментах, нерідко складається враження, що НПФ – то не  панська справа, а штучна рятівна соломинка для «бідних і дурних». Можливо, вони і праві. Не стану сперечатись, а просто розповім, чому, не вважаючи себе ні бідним, ні дурним, я використовую НПФ у своїй фінансовій діяльності.

1.     Мої пенсійні внески складаються у грошові потоки. Рахуючи їх потоками енергії, я очікую від них утворення вторинних грошових потоків у зворотному напрямку. Це не фантазії, а наслідок використання фізичного принципу енергоінформаційної пари. Хто забув фізику, може дещо освіжити свої шкільні знання: http://pensioneriya.blogspot.com/2015/03/blog-post_15.html. Наразі я не маю чіткої відповідності причин і наслідків, але те, що маю, мене тішить і надихає на подальші експерименти в цьому напрямку. Крім НПФ, я використовую для подібних експериментів банківські депозити з правом поповнення, а також деякі не фінансові інструменти.

2.     Свого часу, я не зрозумів суті листа відомого американського письменника Дейла Карнегі до свого страхового агента:  http://pensioneriya.blogspot.com/2015/09/blog-post.html. Відповідь на питання «Чому?» дуже проста: на той час я ще не зазнав суттєвих фінансових втрат. Саме втрати дозволили мені одержати важливий досвід, щоб стати у фінансах більш розважливим і поміркованим. Це не означає, що я більше не ризикую, але це означає, що я вже не ризикую значними для себе сумами, бо завжди маю і нарощую консервативні активи на кшталт накопичувального страхування життя та недержавних пенсійних фондів.

3.     НПФ для мене, є своєрідною подушкою безпеки; чого б не трапилось у моєму житті, вони залишаться останнім фінансовим резервом. Наразі, я свідомий того, що навіть в найскрутніших фінансових обставинах (крім проблем зі здоров’ям), не зможу використати пенсійні активи миттєво і матиму достатньо часу ( не менше 2 місяців) для пошуку інших шляхів виходу з кризової ситуації.
4.     Чесно кажучи, я не планую використовувати пенсійні накопичення з НПФ в якості джерела другої, власної пенсії, хоча саме такою є їх мета. Вона, дійсно, - для бідних. Забезпечувати свій пенсійний вік я розраховую іншим чином. Пенсійні ж активи, я планую передати нащадкам у якості сімейного капіталу – не для проїдання, а для подальшого нарощування. Форму самої передачі я визначу дещо пізніше, поки що це питання не на часі.

5.     Моя дружина не має мого хисту до фінансових справ і навряд чи зможе самостійно упоратись з різноманітними фінансовими активами, за виключенням НПФ. В НПФ все просто, прозоро і пасивно. Саме тому, її пенсійні рахунки значно перевищують мої власні. За допомогою НПФ, я захищаю її пенсійне майбутнє на випадок втрати моєї допомоги.

6.     Аби у дітей не було спокуси витратити сімейний капітал на споживання, я готую для них спадщину у вигляді тих-таки пенсійних накопичень в НПФ: http://pensioneriya.blogspot.com/2015/06/blog-post_28.html.  Скористатись ними у дорослому, але юному (за пенсійними мірками) віці, вони не зможуть, але тили будуть мати захищеними.

7.     Сфера НПФ є певним джерелом мого власного натхнення, зростання, розвитку у багатьох напрямках. Тож я кревно зацікавлений у її подальшій розбудові. Тут я знаходжу приємності і до душі, і до свідомості, і до кишені. Працює просте правило: чим більше учасників і коштів буде обертатись в системі НПФ, тим більше у ній зявиться нових можливостей, тим більш прибутковою вона стане. А це, в свою чергу, позитивно вплине на економіку держави. Так колективізм (патріотизм) діалектично і гармонійно поєднується з індивідуалізмом.


Що моє, те моє. У інших не дурних і не бідних людей може бути своя мотивація до інвестицій у НПФ. Або не бути, - це теж цілком прийнятна ситуація. Гірше, коли можливості є, але ми їх не бачимо.

Після попереднього матеріалу «Питання фінансовому експерту № 46. НПФ для бідних»; http://pensioneriya.blogspot.com/2015/09/46.html, захотілось написати «НПФ для багатих». Після нього зявилась задумка наступної статті «НПФ для щасливих». Дочекайтесь.

Комментариев нет: