пятница, 2 марта 2018 г.

Про здоров’я, - природне і напрацьоване.


Картинки по запросу Про здоров’я, - природне і напрацьоване.

Перш за все, поміркуємо, що таке природне та напрацьоване здоровя. Природне здоровя (певного рівня) є у кожної людини. Це – наслідок власної та сімейної карми і генетики батьків. Виправити генегиту, майже марно, змінити карму можливо за рахунок покращення характеру (як свого, так і батьків). Це – складна і тяжка праця, але в результаті її, змінюється і відношення до свого здоров’я; звідси, з’являється напрацьоване здоров’я, що зовні нічим не відрізняється від природного. Діяти, у будь-якому випадку, нам треба однаково, -  чи то, берегти те, що вже є, чи то, поліпшувати те, що не розвинуте. Головний недолідок нашого списку
 перших кроків  в тому, що здоровя в ньому не враховано.
Наразі, нагадаю перші кроки клубів «Прометей», - ось вони:

1.    Як сформувати пенсійний капітал для досягнення особистої пенсії.
2. Де заробити гроші для інвестування в майбутню пенсію у 
вітчизняному або закордонному бізнесі.
3. Захист своїх грошей, майно, здоров'я за допомогою страхових і подібних програм.
4.  Як познайомитися різним людям для дружби, любові і
спілкування на основі особистої симпатії і збігу інтересів.
5. Відновлення сил і енергій, що витрачають, за допомогою регулярного, повноцінного, здорового відпочинку.
6. Освітнє забезпечення (грамота) інших систем.

Навіть у мене, виникає перше питання: чи можлива більш-менш щаслива пенсія без здоровя? Вочевидь, відсутність здоров’я здатна зіпсувати, отруїти все те, що раніше ми називали проявами шастя: вродливе і міцне тіло, ясну, розумну і творчу свідомість, найвищі почуття, яскраві емоції і навіть вершину життя – любов, кохання. Можливо, хтось вважають, що будь-які життєві негаразди компенсуютья грошима? Зі свого боку, вони таки праві: гроші, дійсно,  уособлюють в собі енергію, силу, владу. Якщо так, то чому ж (з другого боку),  зявляеться жарт-тост небідних людей: «бажаємо тобі здоровя, а все інше купимо»? Виявляється, купити за гроші можна будь-що, крім здоровя.
Тож, я вважаю прикрою помилкою відсутніть серед найперших кроків «Прометея» питання здоров’я.  Виправити помилку, у відповідності до перечня складових життя, пропоную новий пункт: «Як зберегти або відновити природне здоров’я і зміцнити його». Його складові, ми розглянемо пізніше, - просто перерахуємо.
Деяки з них стосуються душі, - це:
-         Світогляд, характер, любов.
Інші чинники схильні до свідомості:
-         Творча діяльність, активна небайдужа громадська позиція;
-         Нерви, депресія. стосунки.
Треті складові – це тіло:
-         Спорт і фізкультура, рух, динамічне життя;
-         Збалансовані повноцінні напої і наїдки;
-         Чисте середовище, особливо, повітря.

Як бачите, мова про ліки, взагалі не йде, але за них згадаємо пізніше, коли розглянемо діалектичну пару (Інь і Ян) здоров’я.

Комментариев нет: