воскресенье, 20 мая 2018 г.

Питання 184. Яка мені вигода переходити з депозиту в банку в НПФ.


Похожее изображение

Зіткнувся з інформацією про НПФ. Коротко для чайника зможете пояснити? — Яка мені вигода переходити з депозиту в банку в НПФ, якщо гарантований процент по депозиту складає від 14до 16 процентів чистими на руки? І друге питання — від банківського шахрайства я захищений державою до 200 тис грн (виплату тепер проводять на протязі 30-45 днів з моменту обяви неплатоспроможності)… А чим я буду захищений, вкладаючи в НПФ?? 

Якщо, Костю, ви зможете зрозуміти, то і я зможу пояснити. Дійсно, НПФ краще від банківського депозиту:
  1. Банківські відсоткі оподатковуються ПДФО+ВЗ (18+1.5% миттєво).
  2. Компанія з управління активами (КУА) заробляє для НПФ прибутковість не менше, ніж банки, і це збільшує особисті пенсійні накопичення кожного учасника НПФ. Це теж доходи, і теж опододковуються, але не зразу, а лише під час отримання пенсійних воплат, а до того, вони працюють на учасника досить довго (10-20-30 і більше років). Крім того, ставка податку буде менше, - 60% від діючої загальної ставки (60% від 19,5 %. – це 11,7%), а для певні категорії учасників НПФ звільняються від податку взагалі (наприклад, для інвалідів 1 групи, після віку 70 років, для сімей померлого учасника).
  3. Держава повертає вкладнкам НПФ 18% від пенсійних внесків, що вони робили на протязі минулого року. Тобто, 15%+18%=33%, котрим банківські депозити програють.
  4. Заснований мною клуб «Прометей» теж повертає 1-5% від всіх пенсійних внесків на протязі одного року (але це стосується не всіх, а лише 5-ти НПФ).
  5. Для виплати вкладникам депозитного відсотка, банкі використають лише кредити, а КУА задля тієї ж мети. використовують багато інвестиційних інструментів (по суті, - всі фінансові ринки. Крім боргових інструментів, використовуються банківські метали, нерухомість, цінні папери (акції, облігації), ті ж самі депозити.
  6. Якщо до кінця бути відвертим, то нам варто використовувати і НПФ, і депозити, і страхування, і інші способи. Наприклад, я використовую їх кілька і нещодавна я почав публікувати на блозі «Пенсійний капітал» серію матеріалів про кожних з таких способів окремо:
-       «Создание своей пенсии: Банк»: http://pensioneriya.blogspot.com/2018/05/blog-post_13.html
-      «Создание своей пенсии: НПФ: http://pensioneriya.blogspot.com/2018/05/blog-post_9.html
-      «Создание своей пенсии: СКЖ»   буде скоро.
  1. Ті 200 000 гривень – це не захист, а звичайне шахрайство, бо - це наші податки. Я не впевнений, що громадяни України, включно з вами, згодні платити власні зароблені гроші за нерозумних вкладників збанкрутілих банків. Подібного механізму в НПФ, дійсно, немає. І це, я впевнений, - добре.

 



Комментариев нет: